Як подати до НКРЗІ звернення громадянину чи споживачу для захисту своїх прав

Шановні громадяни!

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби,
спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії
поширення коронавірусної інфекції особистий прийом громадян, роботу
громадської приймальні НКРЗІ та роботу телефонної «гарячої лінії» НКРЗІ
для звернень громадян тимчасово припинено.

Водночас, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у Вас є
можливість подати звернення шляхом:

  • направлення поштою за адресою: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22;
  • надсилання письмового звернення до НКРЗІ електронною поштою на визначену електронну адресу: e_zvernen@nkrzi.gov.ua;
  • подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку за номером телефону 1545 (Урядова «гаряча лінія»).

Просимо використовувати вказані способи подання звернення.