Звіти операторів телекомунікацій

   Одним із пріоритетних напрямків діяльності Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації є формування конкурентного середовища для забезпечення потреб громадян України у якісних телекомунікаційних послугах, забезпечення всебічного та періодичного інформування споживачів про рівні якості телекомунікаційних послуг, за якими вони надаються операторами телекомунікацій.

   З метою своєчасного інформування громадськості та відповідно до вимог Закону України «Про телекомунікації» та Положення про якість телекомунікаційних послуг, НКРЗІ щорічно розміщує узагальнені дані звітів операторів телекомунікацій, що надають послуги фіксованого телефонного зв’язку, рухомого (мобільного) зв`язку та доступу до Інтернету.

   Аналіз звітності операторів про якість телекомунікаційних послуг за 2016 рік та активне залучення незалежних акредитованих органів оцінки відповідності (випробувальних лабораторій) свідчить, що питання всебічного інформування споживачів про якість послуг стає важливим чинником для посилення конкуренції на ринку телекомунікації України та важливим інструментом для розвитку телекомунікаційних послуг.

   Водночас звертаємо вашу увагу, що в зазначених звітах за 2016 рік кольором виділено операторів телекомунікацій, які надали неповну інформацію щодо значень показників якості телекомунікаційних послуг та/або надають телекомунікаційні послуги неналежної якості.

Узагальнені дані щорічних звітів операторів телекомунікацій про якість

 


Телефон відділу нормативів якості послуг зв’язку Департаменту зв’язку НКРЗІ: 044-202-00-78.